یورپی یونین ، برطانیہ کی کسٹم یونین سے یکطرفہ علیحدگی پر آمادہ

برطانوی پارلیمنٹ نے وزیراعظم تھریسا مئے کی جانب سے یورپی یونین کے ساتھ طے پانے والے بریگزٹ معاہدے کو پندرہ جنوری کو منعقدہ رائے دہی کے ذریعے ایک بڑی اکثریت کے ساتھ مسترد کردیا تھا

یورپی یونین نے اطلاع دی ہے کہ وہ برطانیہ کو بریگنٹ کے بعد کسٹم یونین سے یکطرفہ طور پر علیحدگی اختیار کرنے کے حق کو تسلیم کر سکتی ہے تاہم آئرلینڈ اور شمالی آئر لینڈ کے مابین فزیکل سرحد پر عمل درآمد نہیں کیا جانا چاہیے۔

یورپی یونین بریگزٹ مذاکرات کار مشل بارنیئر نے یورپی یونین کے رکن ممالک کے سفیروں کے ساتھ برسلز میں اجلاس کے بعد ٹوئٹر پر بعض بیانات جاری کیے ہیں۔

برطانیہ کی خواہش کے خلاف اسے کسٹم یونین میں رہنے پر مجبور نہ کیے جانے پر توجہ مبذول کرانے والے بارنیئر نے کہاکہ "یونین برطانیہ کو یک طرفہ طور پر کسٹم یونین سے علیحدگی اختیار کرنے کا متبادل پیش کر سکتی ہے، تاہم تدبیرشق کے آئرلینڈ اور شمالی آئرلینڈ کے درمیان با ضابطہ سرحدوں کے قیام کی راہ میں رکاوٹ پیدا کرنے والے دیگر عناصر کا تحفظ لازمی ہے۔

انہوں نے بتایا کہ برطانیہ کی یورپی یونین سے مرحلہ وار علیحدگی کو ممکن بنانے کے لئے بھرپور طریقے سے کاروائیوں کا عمل جاری رہے گا۔

یاد رہے کہ برطانوی پارلیمنٹ نے وزیراعظم تھریسا مئے کی جانب سے یورپی یونین کے ساتھ طے پانے والے بریگزٹ معاہدے کو پندرہ جنوری کو منعقدہ رائے دہی کے ذریعے ایک بڑی اکثریت کے ساتھ مسترد کردیا تھا۔

برطانوی وزیراعظم کی جانب سے ترمیم کردہ بریگزٹ معاہدے کو 12 مارچ کے روز پارلیمنٹ میں پیش کیا جانا متوقع ہے۔ معاہدے کو مسترد کئے جانے کی صورت میں 13 مارچ کے روز” بلا معاہدہ علیحدگی” متبادل کو پارلیمانی نمائندوں کے سامنے شماری کے لیے پیش کیا جائے گا۔ اگر اس کو بھی مسترد کر دیا ہے کہ اب تو پھر 14 مارچ کے روز” بریگزٹ” کو ملتوی کئے جانے کے متبادل پر رائے دہی ہوگی۔

نیوز ڈیسک

ای این این ٹی وی کا نیوز ڈیسک نمائندگان کی خبروں کے ساتھ ساتھ دنیا بھر میں رونما ہونے والے واقعات کو اپنی قارئین کے لیے اپنی ویب سائٹ پر شائع کرتا ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Next Post

نظام شمسی سے انتہائی دور ایک نئے سیارچےکی دریافت

اتوار مارچ 10 , 2019
امریکی خلائی ادارے ناسا کے سائنس دان ڈاکٹر اسکاٹ شیپرڈ نے ایک ایسا سیارچہ دریافت کیاہے جو کہ نظام شمسی سے کافی دور ہے امریکی خلائی ادارے ناسا کے سائنس دان ڈاکٹر اسکاٹ شیپرڈ نے ایک ایسا سیارچہ دریافت کیاہے جو کہ نظام شمسی سے کافی دور ہے ۔ فار […]

کیلنڈر

دسمبر 2020
پیر منگل بدھ جمعرات جمعہ ہفتہ اتوار
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
%d bloggers like this: