ٹھٹھه شیرازی برادران کی وزیر اعلیٰ تعلیم سید سردار شاہ اور وزیر تعلیم اکبر لغاری سے اہم ملاقات ہوئی

ٹھٹھه (بیوروچیف شریف گل خاصخیلی)

ٹھٹھه شیرازی برادران کی وزیر اعلیٰ تعلیم سید سردار شاہ اور وزیر تعلیم اکبر لغاری سے اہم ملاقات ہوئی۔
محکمہ تعلیم کی جنسی چالوں کے بارے میں آگاہی سمیت تمام مرد خواتین امیدواروں میں سے 33% تک IBA ٹیسٹ لینے والے کی تربیت۔

ضلع ٹھٹھی سمیت سندھ بھر سے NTS ٹیسٹ پاس کرنے والے امیدواروں بشمول 33 سے 39 امیدواروں کو تربیت دی جائے اور ویٹنگ لسٹ میں شامل کیا جائے۔
ان کا نوٹس لیا جائے۔
ان خیالات کا اظہار پیپلز پارٹی کے ایم این اے سید ایاز علی شاہ شیرازی، وزیر اعلیٰ کے معاون خصوصی سید ریاض حسین شاہ شیرازی، پیپلز پارٹی کے ایم پی اے سید شاہ حسین شاہ شیرازی نے ٹھٹھہ کے شیرازی برادران جو کہ پیپلز پارٹی کے رکن ہیں۔
وزیر تعلیم سید سردار شاہ
سیکرٹری تعلیم غلام اکبر لغاری سے ملاقات کے دوران انہوں نے سندھ کے نوجوانوں کے معاملے کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ سندھ حکومت نے این ٹی ایس ٹیسٹ کے ذریعے ہونہار نوجوانوں کو ملازمتیں دی ہیں، بے روزگار نوجوانوں میں پائی جانے والی بے چینی کو ختم کرنے کے لیے اس پر اس موقع پر ٹھٹھہ کے شیرازی برادران نے ضلع ٹھٹھہ کے NCHD کے برطرف اساتذہ کے مسئلے سمیت تعلیم سے متعلق مسائل پر تفصیلی تبادلہ خیال کیا۔
اس موقع پر وزیر تعلیم سید سردار شاہ نے یقین دلایا کہ آپ کے مسائل پر تفصیل سے غور کرنے کے بعد ان پر عملدرآمد کیا جائے گا، اس موقع پر اڈا محمد حنیف میمن بھی موجود تھے۔

نیوز ڈیسک

ای این این ٹی وی کا نیوز ڈیسک نمائندگان کی خبروں کے ساتھ ساتھ دنیا بھر میں رونما ہونے والے واقعات کو اپنی قارئین کے لیے اپنی ویب سائٹ پر شائع کرتا ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Next Post

فورٹ عباس ٹبہ عالم گیر کے پاس نیو چوہدری بس تیز رفتاری کے باعث سڑک سے نیچے ریلوے لائن کراس کر گئی

منگل اکتوبر 11 , 2022
خبر شامل کرتے ہیں ھمارے نمائندےمحمد نواز کی رپورٹ کے مطابق ریسکیو 1122 فورٹ عباس ٹبہ عالم گیر کے پاس نیو چوہدری بس تیز رفتاری کے باعث سڑک سے نیچے ریلوے لائن کراس کر گئی جس کے نتیجے میں 3 لوگ زخمی ریسکیو ٹیم نے فوری موقع پر پہنچ کر […]

کیلنڈر

دسمبر 2022
پیر منگل بدھ جمعرات جمعہ ہفتہ اتوار
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
%d bloggers like this: