امریکی ریاستوں میں ایک سال سے پولیو وائرس کی موجودگی کا انکشاف

نیو یارک: امریکا میں نکاسی آب کے نمونوں پر کیے گئے نئے تجزیے میں بتایا گیا ہے کہ مہلک پولیو وائرس نیویارک شہر میں ممکنہ طور پر اپریل سے اور کسی دوسری ریاست میں ایک سال سے گردش کر رہا ہے۔

امریکا کے سینٹرز فار ڈِیزیز کنٹرول اینڈ پری وینشن(سی ڈی سی) کی جانب سے کیے جانے والے مطالعے میں گزشتہ ماہ نیو یارک میں غیر ویکسین شدہ شخص میں پولیو کے کیس کی تشخیص پر مزید روشنی ڈالی گئی۔ اس سے قبل سمجھا جاتا تھا کہ اس وائرس کو امریکا سے 40 سال قبل ختم کیا جا چکا ہے۔

جون میں نوجوان کے ایک نواحی علاقے میں ایک نوجوان کو بخار، گردن کے اکڑنے، پیٹ میں تکلیف ہونے کی علامات سامنے آنے کے بعد اسپتال میں داخل کرایا گیا۔ ان علامات کے ساتھ اس کے ہاتھ پیروں میں کمزوری بھی ہوگئی اور اس کے جسم میں پیتھوجن بھی پایا گیا۔
پیتھوجن ایسے حیاتیات ہوتے ہیں جو جسم میں بیماری کو پناہ دیتے ہیں۔ جو وائرس متاثرہ شخص میں ملا تھا اس کی شناخت نیویارک کے پڑوس میں موجود دو کاؤنٹیز کے نکاسی آب کے نمونوں میں بھی کی گئی۔

ماہرین کا کہنا تھا کہ متاثرہ شخص نے اس دوران بین الاقوامی سفر نہیں کیا تاہم اس وائرس کی مقامی سطح پر منتقلی ممکن ہو سکتی ہے۔

امریکا میں 2000 کے بعد سے پولیو ویکسین کے قطرے نہیں پلائے جا رہے۔ اس وائر کی منتقلی ممکنہ طور پر بیرونِ ملک کسی شخص سے ہوئی ہے۔

نیوز ڈیسک

ای این این ٹی وی کا نیوز ڈیسک نمائندگان کی خبروں کے ساتھ ساتھ دنیا بھر میں رونما ہونے والے واقعات کو اپنی قارئین کے لیے اپنی ویب سائٹ پر شائع کرتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Next Post

سڑک پر ہدایات اور معلومات دکھانے والی ’اسمارٹ ہیڈلائٹ‘

Mon Aug 22 , 2022
مشی گن: ایک محتاط اندازے کے مطابق رات کی تاریکی میں ہیڈ لائٹ کی روشنی ہونے کے باوجود 40 فیصد حادثات ہوتے ہیں جن کی وجہ معلومات کا نہ ہونا ہے۔ اس ضمن میں فورڈ کمپنی نے اسمارٹ ہیڈلائٹس کی آزمائش شروع کی ہے جو بدلتی کیفیات کے تحت ہدایات […]

کیلنڈر

January 2023
M T W T F S S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031