فیصل آباد: میڈیکل کی طالبہ پر انسانیت سوز تشدد کے الزام میں تاجر سمیت 6 افراد گرفتار

فیصل آباد: پولیس نے میڈیکل کی ایک طالبہ کو مبینہ طور پر اغوا، تشدد اور جنسی زیادتی میں ملوث ایک بااثر تاجر سمیت 6 افراد کو حراست میں لے لیا۔

طالبہ پر حملہ اور اسے تذلیل کرنے کی فوٹیج سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی جس کے بعد پولیس نے پنجاب کی بااثر سیاسی شخصیت کے دوست کو ان کے ساتھیوں سمیت گرفتار کرلیا۔

فوٹیج میں دل دہلا دینے والے مناظر ہیں جس میں پنجاب میں ٹیکسٹائل کی کاروباری شخصیت شیخ دانش علی اور متاثرہ طالبہ کی ہم جماعت ماہم کو خدیجہ محمود کو نہ صرف بے رحمی سے پیٹتے ہوئے بلکہ اس سے زبانی بدسلوکی کرتے ہوئے بھی دیکھا جا سکتا ہے۔

شیخ دانش علی کے ساتھ اس کی بیٹی عنا علی کے خلاف بھی مقدمہ درج کیا گیا جو یونیورسٹی میں مبینہ متاثرہ کی ہم جماعت تھی۔

پولیس رپورٹ کے مطابق بی ڈی ایس کی فائنل ایئر کی طالبہ خدیجہ ملزمہ عنا کی دوست تھی اور اکثر ان کے گھر جاتی تھی۔ دانش شیخ خدیجہ کے لیے جذبات پیدا کرنے لگا اور اپنی بیٹی سے کہا کہ وہ اسے شادی کی پیشکش بھیجے تاہم خدیجہ نے دانش شیخ کی تجویز کو مسترد کر دیا جس کے بعد عنا نے خدیجہ کو جان سے مارنے کی دھمکیاں دیں جس کے بعد خدیجہ نے دانش اور اس کے خاندان سے تمام رابطہ منقطع کر دیا۔

پولیس کے مطابق 9 اگست کو دانش اور اس کی بیٹی سمیت دیگر مردوں کا ایک گروپ خدیجہ کے گھر میں گھس گیا اور اسے اور اس کے بھائی کو اغوا کر لیا۔

ایف آئی آر کے مطابق انہوں نے خدیجہ کا آئی فون 13 پرو میکس، سونے کی چوڑیاں اور 5 لاکھ روپے سمیت قیمتی سامان بھی چوری کیا۔

پولیس کے مطابق فیصل آباد کے انتہائی مہنگے علاقے میں واقع اپنی عالیشان رہائش گاہ پر لے جا کر ملزمان نے خدیجہ کو اس کے بھائی کے سامنے تشدد کا نشانہ بنانا شروع کر دیا۔

پولیس نے بتایا کہ دانش اور اس کی بیٹی نے گھر کے دیگر افراد کے ساتھ مل کر خدیجہ کے بال کاٹ دیے اور اسے اپنے جوتے بھی چاٹنے پر مجبور کیا جب کہ اس بدسلوکی اور تذلیل کی اس انتہائی شکل کو ایک ویڈیو میں ریکارڈ کیا گیا جسے بعد میں خود مجرموں نے سوشل میڈیا پر پوسٹ کیا۔

خدیجہ نے یہ بھی الزام لگایا ہے کہ اسے دانش پر جنسی فعل کرنے پر مجبور کیا گیا جسے اس نے ریکارڈ بھی کیا۔

سٹی پولیس آفیسر فیصل آباد نے بتایا کہ پولیس نے گزشتہ روز مرکزی ملزم دانش علی کو 6 دیگر ملزمان کے ساتھ گرفتار کیا جنہوں نے خاتون پر تشدد کیا تھا۔

سی پی او فیصل آباد کی جانب سے ملزمان کی فوری گرفتاری کے لیے خصوصی ٹیم تشکیل دی گئی۔ جیسے ہی یہ فوٹیج سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی نیٹیزین نے متاثرہ کے ساتھ ہونے والی انتہائی ذلت پر ملزمان کی گرفتاری کا مطالبہ کیا۔

دوسرے لوگ اس بات کی نشاندہی کر رہے ہیں کہ اس واقعے کے اصل مجرموں میں سے ایک کی گرفتاری ابھی باقی ہے۔

دانش کی بیٹی عنا کی مبینہ تصاویر سوشل میڈیا پر منظر عام پر آ رہی ہیں جس میں اس نے مہنگے برانڈ کے جوتے پہن رکھے ہیں جنہیں شیئر کی جانے والی ایک ویڈیو میں متاثرہ کو چاٹنے کو کہا گیا تھا۔

نیوز ڈیسک

ای این این ٹی وی کا نیوز ڈیسک نمائندگان کی خبروں کے ساتھ ساتھ دنیا بھر میں رونما ہونے والے واقعات کو اپنی قارئین کے لیے اپنی ویب سائٹ پر شائع کرتا ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Next Post

طالبان نے بغاوت کرنے والے اپنے اقلیتی کمانڈر کو گولی مارکر ہلاک کردیا

جمعرات اگست 18 , 2022
کابل: طالبان نے اپنے پہلے اقلیتی کمانڈر مولوی مہدی کو ملک سے فرار ہونے کی کوشش کے دوران ایران بارڈر پر گولی مار کر ہلاک کردیا۔ عالمی خبر رساں ادارے کے مطابق اقلیتی برادری سے تعلق رکھنے والے طالبان کے واحد کمانڈر اور رہنما مولوی مہدی کو صوبے ہرات میں […]

کیلنڈر

اکتوبر 2022
پیر منگل بدھ جمعرات جمعہ ہفتہ اتوار
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
%d bloggers like this: